Roofvismiddag 2019

Er wordt ieder jaar een roofvismiddag voor de jeugd georganiseerd. Deze middag wordt normaal gesproken op de laatste zondag van de herfstvakantie gehouden. ter stimulering van het vissen onder de jeugd is de middag zowel voor wel als niet jeugdleden toegankelijk, waarbij niet-leden een kleine eigen bijdrage verschuldigd zijn.
Het materiaal wordt ter beschikking gesteld door de vereniging en er kunnen 20 kinderen deelnemen. In verband met het noodzakelijke vervoer langs de verschillende sloten, kanalen en loopjes moeten we hiervoor een beroep doen op een aantal vrijwilligers. Gelukkig zijn altijd voldoende familieleden (opa's, vaders en leden) bereid een handje te helpen. Allemaal bedankt!
Afgelopen jaar was de vangst helaas niet geweldig, maar toch een mooie ervaring en voor sommigen een eerste kennismaking met het roofvissen.